reklama

Najsmutnejší pohľad

Toľko smútku, úzkosti, zúfalstva a beznádeje v jedinom pohľade, opakujúcom sa tak často. A iné ako sa iba prizerať mi neostáva.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Hľadím jej do očí. Tak, ako sommal tú možnosť už takmer štvrťstoročia. Pamätám sa, keď som bol ešte dieťa,trápil som sa. Pýtal som sa: „Čo to mamička robí?“. „Ona je iba smutná...“dostávalo sa mi vždy odpovede. Až neskôr som zistil, že to alkohol. To on robíz pre mňa najkrajšej ženy, z mojej najväčšej lásky a autorityiného človeka.


Tak sme si teda zvykli, či smechceli a či nie, že raz týždenne máme ísť skôr spať, aby sme boli tohopohľadu ušetrení. Takto sa to ťahalo roky rokúce, pokiaľ mi pamäť slúži.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


„Veselých historiekz natáčania“, tých by bolo. Ale aj situácií, keď mi nebolo všetko jedno.Nie vždy som bol ale tým svätým ja. Stužkovú si úplne do detailov nepamätám, nodeň potom veľmi dobre. Tú ťažobu v nohách, keď som nevládal ísť, tiepohoršené pohľady rodičov ostatných spolužiakov pri mojom peveckom výkone,hodného hviezdnej roty, mám vryté v hlave na vždy. Viem, že v takomzrichtovanom stave už skončiť nechcem...


Keď už mám pocit, že je trebaporiadny reset hlavy natvrdo, idem si ho vykonať niekam do baru, ku kamarátom,proste mimo domu, aby som ostatných netrápil tou bezmocnosťou.


Všetko zlé je na niečo dobré,údajne. Ja aspoň viem, aký pohľad je ten najsmutnejší, ten, pri ktorom sa michce skutočne úprimne plakať. No viem, že si aj tak nijako nepomôžem...

Matej Kuhajda

Matej Kuhajda

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Momentky zo životaDenník blázna

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu